Asunto: Inns Of Court "Team" Picture, Normandy, June 1944
Inns of Court Regiment “Devil’s Own”
Armored Car Regiment
1st Corps, attached to 11th Armored Division
Normandy, June 1944

Staghound, Jeep and WSC with Inns of Court figures.

Here are my first images of the 10 figure group which will be the crews of my IOC vehicles. BIG thanks to Tony Barton for all his insights, references and answers to my endless questions! The beret badges are of course from Tony, beautiful work. The great looking berets are from Banjo Man. The 1st Corp and IOC shoulder insignia are from Robin at One Sixth Scale Kings. Also thanks to Andrew(Crusader) for the “44” armored car regiment insignia on the Jeep.
As with all my crews I like to make them with the “on the field” look and also look for variety in what they are wearing. A little bit of everything in these figures. Used what I call “premium” HS and each figure. The hardest single item is the anklets! Devils work for sure and I did not follow Tony’s instructions as these would have taken me another 6 months! The figures and not specific to any vehicle and will be used in any future IOC vehicle I put together in the future.
I’m very happy how these turned out and look forward to other photo shots with other figures planned for the future.

Asunto: Resposta: Inns Of Court "Team" Picture, Normandy,
Fantástico.

Es bueno verte de nuevo trabajando británicos.

Buen surtido de piezas y uniformes.

Ya he visto la explicación deltrabajo hecho en los denim.

El soldado que no lleva battledress, no le fatarían unos tirnates para no perder los pantalones?

Perfil PM  
Asunto: Respuesta: Inns Of Court "Team" Picture, Normandy,
A esa figura le puedo poner tirantes... eso es de lo mas facil de el proceso!
Fue una labor de amor estis brits, desde buscar una unidad, documentarla y buscar los detalles, como a insignias para las figuras y vehiculos. Como mencione ( y perdonen el ingles, pero no tenia tiempo de la version en español) fueron muchos, en especial Tony Barton quien me dieron la mano con mucha informacion y esos badges para las boinas.
Estos Inns of Court son pico voncidos y sera interesante si al comoartirlo por el mundo surge algun error o mas informacion.
La unidad la escoji por haber llegado en D Day y haber esrado con la 15AD hasta el final de la accion en Normandia.

:shock: un conjunto fantastico..

:twisted: el Jordi se acaba de hacer pipì encma a ver tanto Brithis junto :lol: :lol:

Perfil PM  
Lo vi en facebook y me pareció alucinante...y ahora viéndolo en más detalle, más aún.¡Enhorabuena por el conjunto!

Perfil PM  
me encanta, los vehiculos los dejas superrealistas.

Perfil PM  
Gran grupo! :up:

Perfil PM  
Vaya gozada de composición. Es alucinante :shock:
¡Enhorabuena! :bash:

Perfil PM  
te acabo de comentar en otro hilo si los vehiculos no tenian figuras, y ahora veo este repleto de ellas :oops: :up:

:lol: :mrgreen:

Página 1 de 1